Záruka a Servis

Pri každej investícii zákazník očakáva bezchybný výrobok, ktorý splní Vaše očakávania a priania. Aj pri našej najväčšej snahe a technickej kontrole,kým je sedačka zabalená a odoslaná až priamo k Vám, sa môže stať, že dôjde k reklamácii.

V prípade, že sa po rozbalení alebo pri používaní v záručnej dobe objaví problém s výrobkom, stačí vyplniť reklamačný formulár (stiahnuť tu), priložiť fotodokumentáciu a odoslať ho na náš email: info@sedacky-kykyn.sk.

Do 30 dní Vás bude kontaktovať odborný technik, s ktorým si dohodnete termín obhliadky. Pokiaľ je to možné na mieste chybu odstráni, alebo navrhne ďalšie postupy riešenia.

Ani po uplynutí záručnej doby nám nie sú naši zákazníci ľahostajný. Pokiaľ Vás prekvapí nejaký problém, disponujeme externým akreditovaným servisom. V prípade požiadavky na opravu je potrebné odoslať informáciu opať na email.: info@sedacky-kykyn.sk, následne Vás budeme informovať o možnostiach riešenia.