Reklamácia

Z doterajších niekoľkoročných skúsenosti zákazníkom garantujeme minimálne percento reklamácii. Samozrejme si uvedomujeme, že v tisíckach výrobkov sa môže vyskytnúť nedostatok, preto výrobca disponuje kvalifikovaným SERVISNÝM TÝMOM. Sedacie súpravy sú vyrábané z najkvalitnejších materiálov a výplň sedacích súprav je podmienená podľa modelu a „tvrdosti“, ktorú zákazník preferuje. Pre dlhodobé používanie sedacej súpravy odporúčame riadiť sa pokynmi na záručnom liste a používať preparáty priamo dostupné na našej predajni. V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov je najvhodnejšie nás priamo kontaktovať na info@sedacky-kykyn.sk alebo cez kontaktný formulár.

Riešenie reklamácie

  • prosíme o zaslanie fotodokumentácie
  • stiahnite si, vyplňte dole priložený formulár a odošlite na: kliknite sem
  • do troch pracovných dní vám pošleme potvrdenie prijatia objednávky
  • následne vás bude telefonicky kontaktovať servisný tým s ktorým si dohodnete termín, ktorý vám vyhovuje
  • servisný techník, ak to bude možné, odstráni nedostatok priamo na mieste, alebo navrhne ďalší postup k odstráneniu chyby

Reklamačný poriadok a obchodné podmienky

Dodacia lehota a servis

Po spísaní záväznej objednávky priamo na našej predajni, alebo prostredníctvom internetového predaja je objednávka odoslaná priamo do výroby a jej realizácia s dovozom trvá 5 – 6 týždňov.

Podmienkou záväznej objednávky je záloha od zákazníka, ktorá je vo výške 20% z hodnoty sedacej súpravy.

Rozvoz sedacích súprav realizujeme po celom Slovensku a okolitých krajinách.

Reklamačný list na stiahnutie

Kontaktný formulár

Vaše meno (povinné)

Váš email (povinné)

Predmet

Vaša správa